loading...
آی تی فان
لایو بازدید : 25 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
بعضی وقتا دلم بدجور میگیر بغض میخواد خفم کنه

تا این حد ک یه کلمه نمیتونم حرف بزنم

دلم واسه خودم بدجور مسوزه

منم دلم خنده میخواد خنده ک از ته دلم بکنم دلم شادی میخواد

خسته شدم دیگه ولی نا امید نشدم

یه جورایی زندگی برام بی معنی شده

اصن نفهمیدم تا الان تو زندگیم چ غلطی کردم

واقعا میسوزم وقتی هم سنای خودمو  میبینم 

اونا چجور از زندگیشون لذت میبرن چقدر خوشن چ دلخوشیایی دارن  ولی من ...

حسرت حسرت همش حسرت خوردن واقعا گند زدم ب جوونیم رفت

چقدر آدم میتونه بد بخت باشه ک از مجبوری بیاد اینجا دردشو بگه و بعد...

زندگی سخته آره؟


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 357
  • بازدید کلی : 13,439